Sunday, March 29, 2009

Sempat juga ku berlakon di Video Klip ini bersama Embat (klik 2 kali pada butang 'play')

video

Nak tengok?

Kuih Cuan dan kuih Sarang Semut

Kuih tradisional orang Dayak, masyarakat Sarawak.... Mmmmmm sedap!

Waktu PJ


Pelajar tingkatan satu saya pada ketika PJ, ceria maksud nya P+P cikgu tu berjaya...hehehehe
Kat belakang tu kantin sekolah dan yang jauh luas di belakang ialah padang bola sepak

Kejohanan Olahraga MSSM

Majlis pembukaan rasmi,...Pengarah Pelajaran Negeri sendiri datang untuk merasmikan....
4 orang atlit sahaja ku hantar....hasilnya.... 2 Perak dan 1 gangsa. Bagus juga dari hantar ramai atlit, satu pingat pun tak ada...

Tuesday, March 3, 2009

Pasar Serikin....




Lama dah tak pergi Serikin, rasa nak pergi lagi........ macam-macam ada!